Klacht KLM: KLM-VLUCHT TERUGBETALING

Klachtnummer
# 466486
Gebruiker
KMCCARTHY-NL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor wie het aangaat. Sinds 10 maart wacht ik op een terugbetaling van een vlucht met KLM voor een bedrag van 3.166,40 EUR. Ik heb alle manieren van ondersteuning nagestreefd via klantenservice, via restitutieformulieren, via sociale media, via de telefoon, maar na 129 dagen, 122 dagen boven de wettelijke EU-grens moet ik nu officiële actie ondernemen. KLM heeft 4 verschillende verzoeken om terugbetaling voor één item geregistreerd, waardoor men denkt dat er een intellente vertragingslus voor klantenondersteuning is om uitbetalingen te vertragen. Sociale media zitten vol met mensen in mijn functie en de meesten hebben terugbetaald via hun banken, creditcards, PayPal enz. Maar aangezien ik via IDeal heb betaald, is dit geen optie voor mij.
Mijn bedrijf lijdt ernstige verliezen als gevolg van de Covid-situatie en de verschuldigde bedragen zijn in feite nu een salarisbetaling die ik nodig heb. Bijgevoegd is een gedetailleerd overzicht van al mijn communicatie met KLM en de vele heen en weer, gemengde reacties en verwarrende beleidswijzigingen in de loop van de maanden. Het ticket dat ik kocht was eigenlijk ook gedeeltelijk een volledig restitueerbaar ticket, dit is niet zomaar een covid-terugbetaling, het is in feite een NORMALE restitutieprocedure die maanden wordt uitgesteld. Het uitgaande ticket is een niet-restitueerbaar ticket dat vervolgens werd geannuleerd vanwege COVID-19, maar het inkomende ticket was altijd een volledig restitueerbaar tarief.

Bedankt voor je hulp bij het oplossen.

De oplossing

Betaal me zo snel mogelijk EUR 3.166,40 terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?