Klacht KLM: KLM waarom krijg ik geen reactie/uitleg over dubbele betaling en waar is mijn geld?

Klachtnummer
# 373893
Gebruiker
Vasteberadenengerechtigheid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLM heeft 2 betalingen geïncasseerd van mijn rekening voor 1 ticket. De klacht betreft een incassering van het bedrag van €916 incl transactiekosten teveel!
De andere €916 incl transactiekosten is terecht geïncasseerd, want dat waren de kosten van geboekte vlucht.
Elke mogelijke distributielijn aangesproken om het teveel geïncasseerde bedrag terug te halen. Tot op heden nog geen enkele bevestiging ontvangen dat zij ook maar iets in goede staat hebben ontvangen en dat zij erop terugkomen. Zo ook naar het kastje van de muur gestuurd en servicecenter kan niks concreets vertellen of inzien dan doorverwijzen naar een mailadres waar geen respons van komt of telefoonnummer van Refund-afdeling die na het bandje af te hebben geluisterd het gesprek afbreekt.
KLM ik wil mijn teveel geïncasseerde bedrag van €916 terug en dat jullie contact opnemen en reageren op 1 van mijn toenaderingen!!!!

De oplossing

Mijn geld terugstort z.s.m en reageert op mijn toenadering!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen