Klacht KLM: KLM weigert de unaccompanied minor service te boeken voor kinderen van 12 en 13

GK Sluiter

voor twee dochters van 12 en 13 vlucht geboekt met KLM bij tripair.com, retour Oslo vanaf Amsterdam. Kinderen gaan opa en oma bezoeken im Zweden.
KLM eist tot 14 jaar het bijboeken van de unaccompanied minor service, 100,- E per vlucht (een soort begeleiding door medewerker van KLM).
Zou dit graag willen boeken. Maar: Tripair zegt dat dit bij KLM moet want een vereiste van KLM. KLM zegt dat Tripair dit moet doen, en weigert verder het zoeken naar een oplossing. Tripair reageert niet meer.
Bizarre situatie, waarin het nu dreigt onmogelijk te worden om kinderen naar opa en oma op vakantie te laten gaan, omdat ze zonder unaccompanied minor service niet het vliegtuig in mogen. En dit terwijl ze gewoon een geldig ticket hebben. Bovendien is voor deze directe vlucht de unaccompanied minor service gewoon beschikbaar.
De tijd begint te dringen, want de service moet 24 uur voor vertrek geboekt zijn en de vertrek is op 23 juli.

heel simpel. KLM: laat ons de unaccompanied minor service boeken. we kunnen direct betalen.

Ook een klacht indienen over KLM?