Klacht KLM: KLM weigert refund voor ticket (heen en terug) en is onbereikbaar.

Santje62

13-03-2020 KLM annuleert mijn vlucht (14-03-2020 naar Suriname, 30-03-2020 terugvlucht). Ik vraag onmiddellijk refund aan via de websitepagina die hiervoor aangeboden wordt.
29-04-2020 KLM mailt (geen reply mogelijk) dat ik een voucher zal ontvangen.
06-06-2020 Na alsmaar stilte laat ik via de chat (dit is de enige manier om een bericht te versturen, waarna altijd alleen maar een robot-antwoord volgt) weten dat ik geen voucher wil maar mijn geld terug.
10-06-2020 De media berichten dat de Consumentenbond namens duizenden gedupeerden KLM voor de rechter gaat dagen.
11-06-2020 KLM stuurt bericht dat ik via een bepaalde link refund kan aanvragen. Hoerwel ik dit dus al lang eerder gedaan had, vul ik braaf weer alles in en krijg weer een nieuw dossiernummer.
22-06-2020 KLM stuurt bericht (geen reply mogelijk) dat ik slechts recht heb op een deel van het bedrag (welk deel wordt niet genoemd) omdat ik al een deel van mijn ticket zou hebben gebruikt. Ik zou opnieuw een aanvraag kunnen doen voor het deel van de kosten waar ik recht op heb.

Ondertussen beschikt KLM al sinds 11-01-2020 over MIJN € 779,03 en ik heb er geen vertrouwen meer in dat KLM van plan is om dat ooit nog terug te betalen. En dan krijgen ze ook nog € 235,00 per Nederlandse belastingbetaler omdat zíj het moeilijk hebben.
KLM ertoe bewegen dat ze mij HET HELE BEDRAG terugbetalen en dat ze tenminste een mogelijkheid geven om persoonlijk met een mens te communiceren.
Bijlagen

KLM ertoe bewegen om mij terug te betalen en toch tenminste de mogelijkheid te bieden om hierover persoonlijk en direct te communiceren met een echt mens.

Ook een klacht indienen over KLM?