Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht KLM: Kosten stoelreservering niet terug betaald, na cancellen vakantie i.v.m. corona
Details
Klacht
Wij (mijn vrouw en ik) hadden een stedentrip naar Madrid geboekt via TUI, een pakketreis.Deze trip is helaas geannuleerd i.v.m. corona.
Onze vlucht zou uitgevoerd worden door KLM, TUI had de tickets gereserveerd en heeft deze ook weer gecancelled.
De stoelen konden wij op de site van KLM reserveren en betalen, totaal €40,-
Dit hebben wij ook gedaan begin februari 2020, voor de coronacrisis dus
Van TUI hebben wij een voucher gekregen.
KLM heeft geantwoord:
Bedankt voor het delen van de informatie. We hebben het voor je nagekeken en zien dat je vluchten niet zijn geannuleerd. Dit houdt helaas in dat je geen recht hebt op restitutie van je betaalde opties. Je kan hier alles over vinden op onze website: http://klmf.ly/1UCMpHF (voor stoelen).
Het gaat maar om €40,-, maar ik blijf het raar vinden dat KLM deze houding aanneemt.
Gewenste oplossing
Beleid in deze corona situatie (tijdelijk) aanpassen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.