Klacht KLM: Legroom besteld en betaald maar NIET gekregen

Klachtnummer
# 129986
Gebruiker
ssmmon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedenavond KLM, komende dagen een stedentripje naar New York gepland met mijn moeder. Zojuist online ingecheckt voor de vlucht KL 0641 van morgen. Eigenlijk overbodig want extra legroom stoelen a € 60 per stoel al lang geleden geboekt en daarmee vastgelegd.... dacht ik. Bij het inchecken bleek ik totaal andere stoelnummers te hebben, geen extra legroom en ik bleek niet eens naast m'n moeder te zitten! KLM klantenservice gebeld: 39 minuten verder; reden van wijziging is onbekend; of KLM mij hierover had moeten informeren is onbekend; of ik zelf om restitutie moet verzoeken is onbekend. Zonder online inchecken hadden we dus niet eens naast elkaar gezeten! Nog een wonder dat dit gelukt is want er waren nog maar 4 stoelen naast elkaar beschikbaar. Terugweg economy comfort geboekt mag hopen dat dit wel doorgaat. Wat een teleurstellend begin van onze trip. Zeker voor mensen met lange benen. Ik hoor graag hoe jullie dit gaan compenseren.

De oplossing

Gaarne compensatie!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen