Klacht KLM: Mail werd gestuurd dat tickets duurder werden. tegen duur tarief gekocht. na enkele dagen actietarie

Klachtnummer
# 395459
Gebruiker
RVJulianadorp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op vrijdag een businessclass ticket geboekt nadat ik een mail kreeg van de KLM dat de prijzen zouden gaan stijgen omdat de stoelen vol raakten. Vervolgens komt het ticket maandag in actie tegen een minderprijs van € 2500.- dan de prijs waarvoor ik het ticket geboekt heb. Ik heb gewezen op mogelijkheid retentierecht. Dan zou het oude ticket vervallen en zou ik het ticket tegen het actieterief willen kopen, maar volgens de (zeer vriendelijke en behulpzame) dames van de telefonische klantenservice is dat enkel mogelijk binnen 24 uur na boeking van de ticket. Ik zou graag worden gecompenseerd voor (een deel van) het verschil.

De oplossing

Ik wil graag worden gecompenseerd voor het verschil.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?