Klacht KLM: Mijn bagage al drie dagen weg KLM is volledig de weg kwijt

Klachtnummer
# 170951
Gebruiker
Deur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al drie dagen op zoek naar de bagage van mijn partner , KLM is deze op weg van Amsterdam naar Oslo kwijt geraakt. Ze woont in Zwitserland en zit nu al drie dagen in Nederland naar haar bagage te zoeken. Het schijnt dat deze bagage nu weer in Amsterdam is maar je krijgt gewoon niemand van de KLM aan de lijn het is te triest voor woorden. het enige wat de KLM moet kunnen is de klant en de koffer naar de juiste plek brengen. het lijkt wel alsof KLM geen mensen heeft maar alleen antwoord-apparaten. Wie bezorgd mijn partner haar bagage.??????????????????? nota bene KLM Flying BLue program !!!!!!!!!!!!1118326730 bel 0651313749
KLM Direktie jullie hebben geen idee wat voor ellende je je passagier bezorgt.



De oplossing

bezorg de koffer vandaag op ons adres bel 0651313749

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen