Klacht KLM: Misleiden en valse prijzen opgeven

rb

Ik heb altijd met het gezin ieder jaar met veel plezier klm gevlogen maar wat mij nu word geflikt maakt mij erg boos dit is niet de eerste keer dat klm mij op deze manier besteelt maar zeer zeker de laatste keer. Ik zoek een vlucht voor 2 kinderen 2 volwassenen ams->osaka tokio-> amsterdam ca 600 euro per kid en 700 per volwassenen ong 2600 euro (het waren de laatste 4 stoelen). Ik bel naar de klanten service sta te lang in de wacht kies engels, krijg een mevrouw aan de lijn die mij niet begrijpt mijn engels is verder prima maar die mevrouw spreek hindo of iets dergelijks, bel naar nederlands sta 15 minuten in de wacht probeer de vlucht te boeken zegt ze dat het 2800 euro kost, ik zeg er staat 2600 op mijn scherm ze zegt dat ik het moet verversen is het ineens 3000 euro zegt zei tegen mij dat het 3200 euro kost dus 25% duurder.

Ik wil gewoon de prijs zoals geoffreerd dit was ca 2x 700 en 2x ca 600 en anders sluit ik mijn flying blue en vlieg ik nooit meer met klm.

Ook een klacht indienen over ?