Klacht KLM: Misleidende informatie voucher

Klachtnummer
# 465741
Gebruiker
HoninghJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben vouchers aangevraagd op het moment dat er bekend gemaakt werd dat je 15% bonus zou krijgen als je deze zelf zou aanvragen ipv een restitutie. De 15% zouden dan toegevoegd worden bij de vouchers. Deze bonus zou je dan ook VOLGEND jaar kunnen gebruiken! Nou mooi niet, nog geen 2 dagen na het aanvragen werd er bekend gemaakt dat dit niet bij de vouchers kwam maar tijdens online reserveren VOOR 31 oktober 2020! Verdomme zeg, wat voelen wij ons flink genaaid door KLM. Achteraf ook nog zeggen; als je zelf de vouchers hebt aangevraagd krijg je geen restitutie. HET MOET NIET GEKKER WORDEN!

Ben dus al aantal weken bezig om mijn recht te halen. Telefonisch niet bereikbaar (wachttijd 1 uur), op social media alleen maar “bots” en geen levend mens te bekennen, per mail alleen maar automatische berichten terug! Wij hebben ruim €3200 aan tickets en dat is echt een hoop geld.

De oplossing

Ik wil mijn geld Terug!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?