Klacht KLM: Na canceling van vlucht nog steeds geen geld retour

Klachtnummer
# 468634
Gebruiker
cdk1960
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vlucht is door KLM op 29 maart 2020 gecanceld, vanaf deze tijd ben ik al bezig om mijn reissom terug gestort te krijgen. Zelfs als KLM door Brussel op zijn vingers wordt getikt om iedereen die gecanceld is door het corona virus recht heeft op terugbetaling heb ik het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden door de medewerkers die werkzaam zijn bij de klachten afdeling, Dat er fouten zijn gemaakt in mijn dossier wordt ook nog een bevestigd door een medewerker waarvan ik ook het excuses krijg, maar nog steeds geen uitbetaling.!!!!

De oplossing

Zo snel mogelijk het voltallige reissom terug storten .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?