Klacht KLM: Niet (makkelijk) kunnen afmelden voor Flying Blue email

Klachtnummer
# 300815
Gebruiker
F.L. Boer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Je niet op een normale manier kunnen afmelden van de flying blue emails.
Ik kreeg/krijg steeds statusupdates en reclame van mijn flying blue miles waar ik geen behoefte aan heb. Afmelden kon voorheen alleen met je klantgegevens (nummer en wachtwoord), die ik al jaren kwijtben. Enigszins gefrustreerd de helpdesk gebeld, die me na een hele hoop vragen naar mijn persoonsgegevens wel wilde afmelden...als ik mijn klantgegevens (die ik kwijt was) wilde geven. Zucht. Uiteindelijk beloofde de mevrouw me af te melden. Niet dus. Ik bleef de mails krijgen. Uiteindelijk aangemerkt als smap en een tijdje geen last van gehad. En nu, potverdorie, krijg ik ze gewoon weer. Ondraan de mails lees ik dat ik me kan afmelden door een brief (per post) te sturen naar een kantoor in Frankrijk! Lieve hemel! Wat is er tegen een afmeldknop ondeaan de mail?
Alsof het om de meest beschermwaardige gegevens ter wereld gaat...
Genadeloos irritant KLM!

De oplossing

Graag een doodgewone afmeldknop onder jullie mails.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen