Klacht KLM: Niet eens met restitutie

Klachtnummer
# 430772
Gebruiker
jack669
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de KLM website 2 vluchten geannulleerd en restitutie aangevraagd.
De tickets kostten per ticket rond de 1000 euro, totaal 2000.
Nu heb ik een email ontvangen dat er een beslissing is genomen betreffend de restitutie en
dat wij per ticket 53 euro terugbetaald krijgen.
Geen verdere informatie, geen uitleg, gewoon een automatisch email.

Ik probeer sindsdien al dagenlang via elke platform contact op te nemen: telefoon wordt niet opgenomen,
Facebook, Twitter zelfs whatsapp wordt niet beantwoord.

Graag wil ik dat er hier iets aan wordt gedaan. Het kan sowieso niet dat we twee vluchten en 1900 euro
kwijt zijn en als compensatie 100 euro krijgen.

Graag zsm een reactie want dit kan echt niet kloppen!

Met vriendelijke groet

De oplossing

OF wil ik het hele bedrag terug gestort krijgen OF een voucher OF de vluchten activeren zodat de tickets alsnog kunnen
worden gebruikt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?