Klacht KLM: Niet nakomen 15% meerwaarde en gratis boeken

Klachtnummer
# 451185
Gebruiker
jorien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLM beloofd 15% meerwaarde voor de voucher en geen boekingskosten maar heeft dit 6 weken na data nog niet geïmplementeerd en komt berichten niet na

De oplossing

Teveel betaald bedrag terug in voucher

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen