Klacht KLM: Niet toegelaten op vlucht

ChrisJr

Ik werd niet toegelaten op een vlucht naar Oostenrijk twee weken geleden.
Wel kom ik een vliegticket komen die 307 euro kostte en niemand die mij erop weest det het een repatrierings vlucht was...

Ik heb een klacht bij de KLM gedeponeerd maar nul op rekest gekregen"

Geachte heer Claeys ,

Dank voor uw reactie. Ik begrijp uw teleurstelling maar juist in deze tijden is het uiterst belangrijk dat een passagier zelf de regels voor het land waar hij heen gaat, checkt. Zoals u weet,, veranderen de inreisregels inzake de gezondheid, telkens weer. KLM vervoert passagier met verschillende nationaliteiten naar verschillende bestemmingen met steeds wisselende inreisregels. Op onze website worden de passagiers daar ook op verwezen. Het is daarom uw eigen verantwoordelijkheid om daar op te letten. Het spijt mij dat ik u hierbij dus niet van dienst kan zijn.

Mevr E. Vonhof
Air France KLM Customer Care

Dit is een automatisch verzonden bericht. Heeft u een vraag? Neem contact met ons op. Als u per e-mail of op uw mobiele telefoon actuele informatie wilt ontvangen, voeg uw contactgegevens dan toe aan uw persoonlijke Flying Blue-profiel. U kunt uw gegevens ook tijdens het boeken van uw ticket invullen. Voor informatie, diensten en aanbiedingen, ga naar KLM.com De inhoud van deze e-mail en de eventueel bijgevoegde bestanden kunnen vertrouwelijke en juridisch beschermde informatie bevatten die uitsluitend voor de geadresseerde(n) bestemd is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u erop gewezen dat u geen enkel deel van het bericht en de eventueel bijgevoegde bestanden openbaar mag maken, mag kopiëren of verspreiden. Daarnaast geldt dat elke andere bewerking of verwerking van deze e-mail en de bijgevoegde bestanden strikt verboden is en zelfs onrechtmatig kan zijn. Koninklijke Luchtvaart Maatschappij NV (KLM), haar dochtermaatschappijen en/of haar werknemers staan niet in voor de juistheid en volledigheid van de verzending van de e-mail en eventuele bijlage(n), noch voor een tijdige ontvangst daarvan. Koninklijke Luchtvaart Maatschappij NV (ook ‘KLM Royal Dutch Airlines’ genoemd) staat geregistreerd in Amstelveen, Nederland, onder KvK-nummer 33014286.

Ik zou mijn geld terug willen

Ook een klacht indienen over KLM?