Klacht KLM: No Show beleid van KLM

Klachtnummer
# 344233
Gebruiker
A.P. Both
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Reisdata begin november 2018 moeten wijzigen door omstandigheden. Nieuwe heenreisdatum was na oorspronkelijke terugreisdatum waardoor er een geheel nieuw retour ticket gekocht moest worden naar Noord-Amerika. Ondanks zelfde route en maatschappij geen compensatie of gebruik van al betaalde tickets.

De oplossing

De consumentenbond heeft al een rechtszaak aangespannen tegen de KLM en dit is een aanvulling.
Indien de consumentenbond de rechtszaak wint, werkt de klacht/ teruggaaf ticketprijs dan met terugwerkende kracht|?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen