Klacht KLM: Nog steeds geen voucher ontvangen voor geannuleerde vlucht in April

Klachtnummer
# 474912
Gebruiker
M. Vos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vlucht in April is geannuleerd. Ik heb nog steeds geen voucher ontvangen (toen kon alleen maar voucher gekozen worden). Ondanks diverse verzoeken geen reactie, alleen maar berichten dat het door drukte vertraging heeft. Deze vertraging heeft nu wel lang genoeg geduurd.

De oplossing

Nu wil ik geen voucher maar geld en airmiles retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen