Klacht KLM: Omboeken vliegticket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 198730
Gebruiker
C.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 PERSOON KAN NIET MEE I.V.M. ZIEKTE EN NEGATIEF ADVIES VAN ZIJN ARTS OM MEE TE GAAN.
WE HEBBEN GELUKKIG IEMAND GEVONDEN DIE IN ZIJN PLAATS MEE KAN.
WE GAAN KANSARME GEZINNEN HELPEN MET VOEDSELPAKKETTEN. ZWAAR WERK, DUS WE HEBBEN MANNEN NODIG DIE MET ONS MEEGAAN OM TE SJOUWEN EN DE VOLLE TASSEN KLAAR TE MAKEN.
MAAR NU MOETEN WE NU EEN NIEUW DUUR TICKET VOOR KOPEN TERWIJL WE DE STOEL AL HEBBEN BETAALD EN LEEG IS. HET MAAKT VOOR KLM TOCH NIET UIT WIE DAAR OP ZIT. DIT OVERKOMT ONS NU AL VIER KEER. KASSA VOOR DE KLM.
WIJ ALS VRIJWILLIGERS BETALEN ONZE TICKETS UIT EIGEN PORTEMONNEE.

De oplossing

GEWOON DE NAAM EVEN VERANDEREN.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    C.
    Datum
    KLM werkt niet mee. gewoon een nieuw ticket bestellen kassa ping 255 euro plus de ticket die we al hebben betaald 185.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KLM?