Klacht KLM: Omzetten ticket naar Houston van 27/3/14 naar 26/3/14 kost 1094 Euro

J. Bles

Gaan op family bezoek en een auto reis maken in Amerika eind maart/begin April 2014.
Ticket afgelopen maandag via de KLM geregeld. (vert. AMS 27/3/14 - terug 17/4/14)
Regel dinsdag/woensdag een huurauto en hotels voor de reis (Nashville/Memphis).
Kom er woensdag achter dat we eigenlijk 26/3/14 zouden moeten vertrekken volgens ons schema. Bel de KLM of dit mogelijk is (Kijk op de site, er is nog genoeg ruimte aan boord) Sorry is niet mogelijk, maar even later: u bent een gold member, we proberen het te regelen.. Krijg vandaag een mail van de KLM, het is mogelijk: kosten 1094.
Bel met een medewerker en deze heeft er schijnbaar ook moeite mee. Mijnheer ik bel u terug. 15 min later, sorry niet mogelijk de kosten eventueel lager aan te passen..
Sorry, ben een "vaste" klant (12 vluchten dit jaar) maar deze actie is wel zeer klant onvriendelijk......

Ben natuurlijk bereid administratie kosten te betalen. Maar 1094 Euro is toch buiten gewoon hoog (Ticket prijs 604 Euro)
Graag een aanpassing van het bedrag.

Ook een klacht indienen over KLM?