Klacht KLM: Onacceptabele afhandeling van geannuleerde vluchten waarbij KLM volledig onbereikbaar is

Klachtnummer
# 465173
Gebruiker
Chantal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april geannuleerde vlucht is nog steeds niet terug betaald, we blijven e-mails krijgen over aanpassingen in ons vluchtschema en ook vandaag weer oproepen om in te checken op de geannuleerde vluchten voor morgen (!). KLM is zowel per telefoon als via Whatsapp volledig onbereikbaar en andere mogelijkheden voor contact zijn er niet. Ik ben bereid aan de telefoon zo lang te wachten als nodig is, maar KLM verbreekt gewoon de verbinding als het druk is.

De oplossing

Ik wil een bevestiging van KLM dat onze vluchten inderdaad geannuleerd zijn, ik wil geen oproepen meer krijgen over gewijzigde vluchtschema's of oproepen om in te checken en ik wil dat het geld voor deze vluchten per ommegaande terug gestort wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?