Klacht KLM: Onjuiste behandeling

Klachtnummer
# 385641
Gebruiker
Gebruiker1565967829
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in juli voor iemand een vliegticket geboekt voor iemand met mijn cc. Het was automatisch onder mijn naam komen te staan. Ik heb klm om hulp gevraagd en gevraagd wat ik daarna moest doen. Zij hebben mij geadviseerd om de ticket te annuleren in 24 uur omdat hun policy zegt dat iedere ticket het recht heeft om in 24 uur geannuleerd te worden en je geld terug Krijgen. Dus heb ik dat meteen gedaan. Na een week of twee heb ik alleen maar $44 terug gekregen terwijl de ticket ong $884 kostte. Ik heb toen direct contact met hun genomen maar zij beantwoorden mij niet. Gezien ik al daarna een andere ticket had geboekt met een andere kaart voor die persoon onder de juiste naam was ik uitendelijk 2 keer de $884 kwijt. Ik vind dit heel erg want dit was niet de afspraak ik heb in 24 geannuleerd voor een juiste reden en heb niet eens mij volledige geld gekregen. Ik ben ook nog een student die nu pas in nederland ben komen wonen dus vind ik het nog erger hoe ze mensen die hulpeloos zijn behandelen. Die geld kon ik gebruiken voor mijn school artikelen. Het was echt een grote hap uit mijn portomonee. Ik hoop dat ik zo hun aandacht kan krijgen en mijn geld terug kan krijgen. Mvg shakira rollock

De oplossing

Mijn geld terug geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?