Klacht KLM: onkundig!

Klachtnummer
# 422859
Gebruiker
Hanneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onkundige medewerkers op de klantenservice. Zowel achter de telefoon als degenen die Facebook vragen beantwoorden. Keer op keer wordt er verschillende en onjuiste informatie verstrekt met betrekking tot een vraag die ik hen stel over de termijn die mogelijk is in verband met een ticketwijziging. Ik heb het echt het gevoel dat ze zelf niet goed weten wat de ticketvoorwaarden inhouden en gissen..... Ik ben hier al eens de dupe van geweest en moest toen bijna verstek laten gaan ivm mijn zwangerschap. Ik kon toen uiteraard niet vliegen. Uiteindelijk heb ik dit met een doktersverklaring moeten bewijzen en toen was KLM bereid om het ticket te wijzigen terwijl zij zelf onjuiste informatie met betrekking tot de uiterlijke datum via Messenger hadden aan mij hadden versterkt. Gelukkig had ik alle berichten zwart op wit staan. Daarom heeft KLM besloten om een HOGE uitzondering te maken, terwijl ze zelf foutief hadden gehandeld en ik daar te goeder trouw op heb vertrouwd.
Maar nu dus weer. Tot 3 x toe via Messenger verkeerde informatie en zojuist ook telefonisch.... Daarna nog een keer gebeld en toen kreeg ik een kundige medewerker aan de telefoon die mij duidelijk kon uitleggen hoe het zit en daar vertrouw ik dan maar op... De woorden van KLM zijn voor mij niet meer betrouwbaar.

De oplossing

Telefonisch contact en verbetering qua kennis bij de medewerkers van de klantenservice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?