Klacht KLM: Onnodig lang wachten op het geld van vier tickets.

Klachtnummer
# 466069
Gebruiker
Gebruiker1594751096
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf januari 6 omboekingen gehad met irritaties door fouten, lang wachten aan de telefoon werd ons begin juni verstaan te geven dat wederom de 3 vluchten van en naar Amerika werden geannuleerd. Dit omdat de kinderen terug niet met begeleiding konden vliegen volgens Coronaregels (niet gevonden op geen enkele site van KLM) Er moest een volwassene terugvliegen met de kinderen. Moeder zou eerder vertrekken naar de VS. Dus nog een ticket bijbesteld om de kinderen terug te brengen. Twee keer klacht ingediend en aangevinkt dat ik terug gebeld wilde worden. Totaal geen respons. 29 juni wederom alles geannuleerd door KLM, geld terug gevraagd en te horen gekregen dat dit 14 weken gaat duren! wij zijn in het bezit van passengers refunds maar het zinnetje 'Zodra het restitutiebedrag is vastgesteld, laten wij u dit per e-mail weten' Terwijl wij dit 29 juni met de stewardess hebben geverifieerd.

De oplossing

De arrogantie van KLM staat ons niet aan! Wij willen zo snel mogelijk ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?