Klacht KLM: Onnodig lang wachten op het geld van vier tickets.

Gebruiker1594751096

Vanaf januari 6 omboekingen gehad met irritaties door fouten, lang wachten aan de telefoon werd ons begin juni verstaan te geven dat wederom de 3 vluchten van en naar Amerika werden geannuleerd. Dit omdat de kinderen terug niet met begeleiding konden vliegen volgens Coronaregels (niet gevonden op geen enkele site van KLM) Er moest een volwassene terugvliegen met de kinderen. Moeder zou eerder vertrekken naar de VS. Dus nog een ticket bijbesteld om de kinderen terug te brengen. Twee keer klacht ingediend en aangevinkt dat ik terug gebeld wilde worden. Totaal geen respons. 29 juni wederom alles geannuleerd door KLM, geld terug gevraagd en te horen gekregen dat dit 14 weken gaat duren! wij zijn in het bezit van passengers refunds maar het zinnetje 'Zodra het restitutiebedrag is vastgesteld, laten wij u dit per e-mail weten' Terwijl wij dit 29 juni met de stewardess hebben geverifieerd.

De arrogantie van KLM staat ons niet aan! Wij willen zo snel mogelijk ons geld terug.

Ook een klacht indienen over KLM?