Klacht KLM: Onnodige belkosten door missen functionaliteit

Klachtnummer
# 440857
Gebruiker
Ineke##
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toen we onze vlucht omboekten konden we dit niet zelf online doen. Die functionaliteit ontbrak. Daarom moesten we bellen. Die vlucht werd vervolgens geannuleerd. KLM nam niet zelf contact op dus moesten we weer bellen, want online omboeken was weer niet mogelijk. Uiteindelijk kostte dit ons meer dan 500 euro aan belkosten voor misschien 5 minuten daadwerkelijk bellen, de rest wachttijd of mislukte pogingen om te bellen. Ook de telefoniste bevestigde dat de functionaliteit om om te boeken er had moeten zijn. Onnodige belkosten dus.

De oplossing

Gemaakte belkosten volledig terugbetaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?