Klacht KLM: Onredelijke voorwaarden wijziging

KLM ellende

Van mijn echtgenoot tickets gekregen voor mijn verjaardag, voor een weekendje weg (kosten tickets ongeveer 300 euro). Nu kunnen wij door zeer bijzondere omstandigheden niet meer dat weekend. Dus contact opgenomen met het verzoek het te wijzigen naar een ander weekend. Nog aangegeven dat het me niet eens uitmaakt welk weekend. Het mag werkelijk elk ander weekend zijn. Reactie: kosten wijzigen 70 euro (heer erg flink, voor een wijziging, maar vooruit). Maar dan is vervolgens zogenaamd elk ander weekend ooit minstens 100 euro per ticket duurder. Dus moet je ook nog 100 euro per ticket betalen. Nieuwe tickets zijn gewoon goedkoper. Dat snap ik werkelijk niet. Wat een oplichterspraktijken. En als je dan denkt, dan geef ik mijn tickets wel weg. Die stoelen hebben we immers al betaald, dan mag dat ook niet van de KLM. Echt ronduit schandalig.

Dat ze de tickets veranderen naar een ander weekend. Kosteloos hoeft niet eens. Maar hoeveel arbeid zit er in het aanpassen van die datum? Moet volgens mij zelfs voor minder dan die 70 kunnen. Maar dat moet het maximaal, in totaal, dan ook echt wel zijn.

Ook een klacht indienen over KLM?