Klacht KLM: Ontbrekend vluchtnr leidt tot onterechte aankoop nieuw ticket: advies: boek bij reisbureau

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 651118
Gebruiker
Elima
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op mijn ticket Amsterdam-Vancouver-Victoria BC vice versa, ontbrak een correct vluchtnummer: dat van KLM-compagnon Westjet, vanaf Victoria naar Vancouver.
Drie baliemedewerkers op Victoria-airport konden mij met het vluchtnummer KL 9615 niet inchecken en ik had géén andere keus dan een nieuw Westjet-ticket te kopen om mijn volgende vlucht Vancouver-Amsterdam te kunnen halen. Dit vond plaats in september 2022, ik heb mijn onterechte aankoop à (omgerekend) €326 nog steeds niet terug....ondanks herhaaldelijke verzoeken.

Gewenste oplossing

Excuses en mijn geld terug. Ik deed zaken met KLM. Het is hun fout.
Zij dienen altijd de juiste vluchtnummers te vermelden op de tickets.
Geboden oplossing
Geen oplossing....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen