Klacht KLM: onterecht EUR 200 betaald

#Anoniem

Op 14 april jl. heb ik een melding gedaan, wat bij jullie bekend is met meldingsnummer C-3562902. Op deze wijze wil ik wederom mijn verhaal belichten, daar ik geen oplossing heb mogen ontvangen.

Op 2 maart jl. zijn mijn partner en ik aan boord gegaan van vluchtnummer KL0714 Paramaribo - Amsterdam. De vlucht was met medische bagage via onze reisagent geboekt. Echter, op de John A. Pengel vliegveld van Paramaribo zijn wij tijdens het inchecken ronduit schofterig behandeld. Uw medewerker bij balie 8 wilde onze medische bagage alleen doorlaten als wij terplekke EUR 400 zouden betalen.
Ik vroeg of ik dit middels een internet overmaking kon voldoen. Dit was volgens haar niet mogelijk. Het bedrag pinnen was ook geen optie.
Zij wilde mij matsen als ik terplekke EUR 200 zou betalen. Ik kon mijn medische bagage niet achterlaten en daardoor moest ik op dat moment hiermee instemmen. Ik heb om een betalingsbewijs gevraagd, echter dit wilde ze mij niet geven. Zoals u in de whatsapp correspondentie kunt lezen, vind mijn reisagent ook dat dit om oplichting gaat, daar zij een bevestiging van medische bagage hebben.

In uw e-mail van 29 april jl. biedt u uw verontschuldigingen aan en suggereert u dat de geldende overbagage tarieven aan mij zijn doorbelast. Zoals u kunt lezen, betreft dit geen overbagage, maar mijns inziens een vormfout wat mij EUR 200 heeft gekost. Vind u het niet schofterig dat een man van 67 jaar op deze wijze is behandeld en gedwongen werd om zo'n groot bedrag extra te betalen?

Met uw verontschuldigingen en kritische kanttekening kan ik helaas niks. Het enige wat ik u zeer dringend vraag is, om mij die EUR 200 terug te betalen.

Het enige wat ik u zeer dringend vraag is, om mij die EUR 200 terug te betalen.

Ook een klacht indienen over KLM?