Klacht KLM: Opgelicht door de KLM

Klachtnummer
# 455412
Gebruiker
B-oomer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 26 maart jl een ticket geboekt via de website van KLM om mijn zoon terug te halen ivm covid. Dus een kind in nood. Direct na de melding "bedankt voor de betaling" verscheen een pop up: "deze vlucht is gannuleerd". Onmiddelijk de klm gebeld waar men mij vertelde dat er wat mis was gegaan want zij konden de vlucht die ik had geboekt niet eens in hun systeem zien. Op dat moment een restitutie verzoek ingediend, 24 h annulatie. Dus altijd recht op geld terug. Daarna niets meer gehoord, 10x gebeld, geen restitutie. Ik wacht nu 3 maanden. Ik voel me opgelicht. Een vlucht verkopen die niet bestaat, middenin een Coronacrisis geeft geen pas! En daarna geen enkele info over de stand van zaken of een snelle afhandeling. En dit bedrijf moet met ons belastinggeld overeind gehouden worden.

De oplossing

Onmiddelijke restitutie en erkenning dat ze een zeervgrove fout hebben gemaakt zowel met het aanbieden van een niet bestaande vlucht als de daaruit voortvloeiende abominabele afhandeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?