Klacht KLM: Package deal is geen deal!

Schut

Bij KLM heb ik de klacht neer gelegd dat ik bij een aanbieding meer geld kwijt ben geweest dan een regulier ticket. Bij het gebruik van een zogenaamd package deal kreeg ik korting op een vliegticket. Tijdens het boeken is nergens te zien dat je bagage er niet bij zit. Achter moesten we in totaal 200 euro extra bij betalen voor de bagage. Dit betekende voor ons dat we meer moesten betalen dan normaal. KLM gaat in de verdediging en geeft aan dat wanneer je op het koffertje aanwezig tijdens het boeken gaat staan, je kan zien dat er bagage bij zit. Ook zou het ergens in de reglementen van ING(Pack deal) moeten staan. De medewerkers van KLM geven aan dat ze het eens zijn met dat je nooit meer mag betalen dan normaal. Echter wanneer je aan geeft dat je gecompenseerd wilt worden beroepen zij zich op het koffertje waarbij je kan zien of er bagage in zit. Mijn ervaringen met KLM zijn uitstekend te noemen. Ik heb een zeer goede vlucht gehad en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Helaas kunnen zij zich nu niet in mijn klacht vinden. Airtrade de organisatie die de package deals regelt geeft aan dat ik met mijn klacht bij KLM moet zijn. Ik hoop dat KLM toch nog de service kan bieden die ik gewend ben.

Met vriendelijk groet,

Schut

Graag zou ik willen dat KLM laat zien wat voor mooie organisatie het is. Mijn wens is om gecompenseerd te worden op een manier waarvan KLM denkt dat passend is in deze situatie

Ook een klacht indienen over ?