Klacht KLM: Prijsmisleiding

Klachtnummer
# 73874
Gebruiker
blankjord
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 juni 2014 heb ik via de website van de KLM 'n retourticket naar Stuttgart gekocht, dat mij EUR 252,55 kostte. De heenreis was op 1 augustus, de terugreis op 3 augustus. Tot mijn stomme verbazing zag ik bij mijn vertrek uit Stuttgart in de hal van het vliegveld 'n groot reclamebord van de KLM hangen met de mededeling, dat 'n retour voor EUR 98,- te krijgen was. Dit reclamebord droeg de datering "juni 2014", dus dezelfde maand als waarin ik mijn ticket had aangeschaft. Kennelijk was die prijs nog steeds geldig, want - zoals gezegd - op 3 augustus hing dat bord er nog steeds. Toen ik hierover bij de KLM na mijn terugkeer reclameerde, werd ik afgescheept met de mededeling, dat men "mijn dossier volgens de richtlijnen" had afgehandeld. Tevens argumenteerde men met de bewering, dat "aanbiedingen nooit met terugwerkende kracht geldig zijn", wat klinkklare onzin is, daar de aanbieding van EUR 98,- met "juni 2014" gedateerd was en ik mijn ticket binnen de geldigheidstermijn gekocht had.

De oplossing

Mij staat slechts 'n oplossing in de vorm van 'n compensatie voor het prijsverschil (EUR 154,-) voor ogen, en wel d.m.v. geld terug of 'n "travel voucher" voor dit bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen