Klacht KLM: Product IKEA-bon € 25 niet ontvangen

Lapiere-Koenis

Op 6 december heb ik via Flying Blue een IKEA-bon van € 25 besteld met mijn miles. Ik heb daar een bevestiging ontvangen en de twee andere producten ook ontvangen. De IKEA-bon, die ik via het bedrijf cadooz.de zou moeten ontvangen, komt niet binnen. Cadooz.de reageert niet op mails of via het klachtenformulier (al zeker 5 pogingen ondernomen) en Flying Blue weigert tussenbeide te komen en blijft antwoorden dat ik maar contact moet opnemen met cadooz. Bij een telefoontje lieten ze me zelfs in de wacht staan en vervolgens werd de verbinding verbroken. Cadooz heeft geen telefoonnummer voor particulieren; bij het nummer voor professionele klanten ben ik niet door het keuzemenu gekomen en werd daarna de verbinding verbroken.

Ik wil eigenlijk gewoon mijn IKEA-bon van € 25 ontvangen en dat Flying Blue zijn verantwoordelijkheid en neemt en ervoor zorgt dat ik mijn product ontvang.
Als dit niet gaat, wil ik mijn miles terug zodat ik iets anders kan aanschaffen voor ze eind januari 2020 vervallen.

Ook een klacht indienen over KLM?