Klacht KLM: Radiostilte rondom €370,- teveel betaalde ticketkosten

Klachtnummer
# 438020
Gebruiker
gjosko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door slecht werkend boekings systeem op website en onbereikbare klantenservice heengekomen om een vlucht naar huis te vervroegen ivm Corona. Na herberekening thuis bleek ik samen met partner rond de EURO 370,- teveel betaald te hebben. Er zijn onterecht kosten gerekend voor het om boeken, en de extra kosten van het vervroegde ticket + de omboekingsfee voor 2 personen zijn op een of andere manier ook nog eens verdubbeld. Daarnaast bleek een van de tickets niet bevestigd en moesten we op vliegveld nogmaals betalen voor onze bagage. Na het indienen van de klacht bij KLM op 27 maart heb ik vorige week nogmaals geprobeerd aan de bel te trekken (Het telefoon nummer voor De klantenservice in de klachtbevestigingsmail bleek wederom onbereikbaar). Via Facebook kreeg in uiteindelijk de reactie dat ze er hard mee bezig zijn maar nu 8 dagen later heb ik nog steeds niets gehoord.

De oplossing

Ik wil helderheid over wat er met mijn geld gebeurd op dit moment en updates over de status van De klachtenprocedure

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?