Klacht KLM: restitutie aangevraagd 12 weken geleden

Klachtnummer
# 451939
Gebruiker
Mila
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een vlucht geboekt, met vertrek 17 maart, echter 14cmaart werd bekend gemaakt dat de vluchten niet door zouden gaan.
Vervolgens heb ik online op 15 maart restitutie aangevraagd.
Na 3 weken werd gezegd dat het 4 weken kon duren, na 7 weken zeiden ze het kan wel 8 weken duren.
Inmiddels zijn we 12 weken verder en nog steeds niets ontvangen van KLM.

De oplossing

ik wil zsm mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen