Klacht KLM: Retourvlucht Amsterdam Cagliari geboekt en betaald, kon niet terug door no show beleid,

Gebruiker1569309136

Retourvlucht via KLM Amsterdam Cagliari geboekt en betaald voor 11 -02020 heen en 22-02-20 terug. Omdat ik grieperig was ben ik niet 11 februari heen gevlogen, maar via Ryan Air later op 14 februari naar Cagliari gevlogen, Tot mijn grote schrik was mijn terugreis geannuleerd, zag ik pas 18 februari. Met KLM gechat en geappt hierover: Mijn terugreis, die ik betaald had was geschrapt door no show beleid. (Niet heen vliegen) Via de telefoon en creditcard moest ik op mijn toeristenplaats in Sardinië nieuw veel duurdere retourvlucht boeken en betalen voor zelfde vlucht op 22 februari. Er waren nog voldoende plekken. Ik vind dit schandalig beleid van KLM en had dit totaal niet verwacht. Het heeft me de nodige stress en te veel kosten opgeleverd, ik had dit totaal niet verwacht en geen logische zaak. Gelukkig had ik een creditcard bij me en had ik op mijn app gekeken. Ik had dit niet verwacht van KLM om zo schandalig met klanten om te gaan en zich te beroepen op de kleine lettertjes die bijna niemand leest. Vakantiereis moet geen wetboekenreis worden. Bah KLM: geen mooie show!

Terugboeking extra gemaakte kosten, door nu twee keer retourvlucht betaald.

Ook een klacht indienen over KLM?