Klacht KLM: schade aan koffer, waardoor de hendel niet meer omhoog, er is een onderdeel afgebroken

Klachtnummer
# 419011
Gebruiker
M. Roge
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 2 maal een mail gestuurd naar de KLM omdat mijn koffer beschadigd is. Via de whattsap van de klm kreeg ik het advies via https//klmf.ly/34nLurl. een claim in te dienen. Dat heb ik gedaan maar het lukte niet omdat mijn boekingscode niet werd geaccepteerd. Ik kreeg als antwoord: sorry wij konden uw boeking niet vinden. Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar custumer satisfaction. Ook geen antwoord helaas. Daarna heb ik naar het algemene emailadres nogmaals doorgegeven dat het niet lukte via de speciale website. Helaas tot op heden heb ik geen antwoord ook niet via de whattsapp.
Ik hoop dat er naar aanleiding van dit bericht wel gereageerd wordt.

De oplossing

ik wil dat de klm de schade vergoed. Maar zou het een nog beter idee vinden als klm meer aandacht gaat besteden aan de manier waarop er met koffers wordt omgegaan. Het is een samsonite koffer en het is mij een raadsel hoe zo'n onderdeel zomaar kan afbreken...........

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?