Klacht KLM: schade aan koffer, waardoor de hendel niet meer omhoog, er is een onderdeel afgebroken

# 419011
M. Roge

ik heb 2 maal een mail gestuurd naar de KLM omdat mijn koffer beschadigd is. Via de whattsap van de klm kreeg ik het advies via https//klmf.ly/34nLurl. een claim in te dienen. Dat heb ik gedaan maar het lukte niet omdat mijn boekingscode niet werd geaccepteerd. Ik kreeg als antwoord: sorry wij konden uw boeking niet vinden. Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar custumer satisfaction. Ook geen antwoord helaas. Daarna heb ik naar het algemene emailadres nogmaals doorgegeven dat het niet lukte via de speciale website. Helaas tot op heden heb ik geen antwoord ook niet via de whattsapp.
Ik hoop dat er naar aanleiding van dit bericht wel gereageerd wordt.

ik wil dat de klm de schade vergoed. Maar zou het een nog beter idee vinden als klm meer aandacht gaat besteden aan de manier waarop er met koffers wordt omgegaan. Het is een samsonite koffer en het is mij een raadsel hoe zo'n onderdeel zomaar kan afbreken...........

Ook een klacht indienen over KLM?