Klacht KLM: Slechte service en geen adequate actie na onjuiste dubbele blokkering creditcard

Klachtnummer
# 467550
Gebruiker
S.E. Keulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al bijna 4 weken een (dubbele) blokkering op mijn creditcard na boeken van 4 retourtjes Athene opgeheven te krijgen. Via what’s app geeft KLM aan dat ik bij mijn creditcard maatschappij moet zijn. Blijkt onjuist. Dan dat ik nog een weekje moet wachten. Helpt ook niet. Dan (na inmiddels 3 weken) dat ik maar moet bellen. Na 30 min (!) vriendelijke mevrouw aan de lijn die verrast uitroept dat ik gelijk heb. Een ‘double block’. Terwijl de tickets 4 weken geleden al zijn afgeboekt is een tweede reservering op mijn credit card blijven staan. Vervelend ivm mijn limiet op vakantie met huurauto en hotels. Zij zal zorgen dat de juiste afdeling dit oplost en er persoonlijk voor zorgen dat dat gebeurt. Helaas ook alweer 4 dagen geleden terwijl dit toch een simpele administratieve handeling zou moeten zijn...

De oplossing

Zorgen dat de onjuiste reservering op mijn creditcard vrijgegeven wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?