Opgelost door KLM: Slechte service KLM naar Curaçao

H. Reul

Bij vertrek met KLM naar Curaçao jammer genoeg diverse klachten Vele andere keren geen klachten zelfs complimenten gegeven
Bij vertrek 8 oktober 2019 Maastricht Aachen Airport waren wij op de afgesproken tijd aanwezig waarbij op dat moment net de KLM bus voor ons vertrok waarbij wij met lichten knipperen toch reed de chauffeur door.
In het vliegtuig was het steenkoud tijdens de gehele vlucht naar Curaçao. Diverse meldingen aan het personeel had geen effect op de themperatuur. Limburgse piloot geboren in Meerssen Limburg zei achteraf dat hij niets had vernomen van de klacht over de kou. Klachten bekend gemaakt bij KLM
Zonder passende oplossing. Tevens is het bij KLM Bekend dat mijn vrouw reuma heeft en niet tegen kou kan Tevens kon de stoel van mijn vrouw niet naar achteren was kapot.
Andere keren was het een plezier om met KLM te vliegen

Op de eerste plaats zorgen dat genoemde klachten niet meer voorkomen en dat de bus niet op de minuut vertrekt als niet alle passagiers aanwezig zijn. Een tegemoetkoming voor de klachten Mijn vrouw heeft nog 2 weken last van haar lichaam ondervonden door de kou. Wij bleven 7 weken.

H. Reul
Excuses

Ook een klacht indienen over KLM?