Klacht KLM: stoelreservering misleidend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 33827
Gebruiker
Zeeheld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 september a.s. vertrekken wij met reisorganisatie FOX Vakanties naar de USA.
Inloggen om stoelen te reserveren voor vlucht KL601 naar Los Angeles, retourvlucht KL602 op 11/10/13. Op tijd twee standaard stoelen naast elkaar “gratis” Economy Class, t.w. stoel 21H en 21J. Voor de terugreis hadden we stoelen meer achter, stoelen 61H en 61J. Afzonderlijk op naam gereserveerd, eerste een stoel voor mijn vrouw. Opnieuw inloggen daarna stoel voor mijzelf. Lukt niet, de stoel kleurt oranje bij de tweede reservering toeslag € 70,-, terwijl die eerst "gratis" wordt aangegeven. Ook via FF accountnummer lukt dit niet. Zelfde truc wordt door de KLM gebruikt als je voor de tweede persoon een stoel reserveert.

De oplossing

Maak duidelijk wat je als klant kunt reserveren en kom net met misleidende achteraf trucen na boeking als je een stoel c.q. stoelen wenst te reserveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zeeheld
    Datum
    KLM begreep mijn klacht niet. In latere instantie wel schriftelijk afgehandeld via reisorganisatie, maar niet opgelost. Toekenning van 2500 Frequent Flyer punten door KLM is niet de oplossing, maar een zoethoudertje.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zeeheld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen