Klacht KLM: tegoedbon gebruikt en wéér genaaid

Hans#3G1

Wij hadden vorig jaar een klacht wegens een overboekingssituatie op Bali (waarvoor ik overigens geen begrip voor kan en wil opbrengen, dat is puur bedrog). Een "EMD".
Wij boeken 2 tickets naar Florence, en leveren de EMD daar op in.
Maar helaas moesten we deze reis annuleren. Een aanvraag ingediend voor terug te ontvangen luchthavenbelastingen, want het ticket zelf was "non refundable", dat wisten we.
We kregen twee emails. Op het ene ticket werd 35 euro teruggegeven en op het andere ticket 46 euro.
Daar is iets fout gegaan, dachten we, dat kan, Dus maar eens gaan bellen.
Na 40 minuten en steeds kwader wordend kon d aap, die uit de mouw was gekomen, niet worden teruggestopt.
De rekensom van KLM.
1. U heeft 1 ticket gekocht, en daar is de EMD op verrekend. Wat daar dan nog van overblijft aan belastingen krijgt u terug (dat is dus die 35 euro)
2. U heeft nog ene tweede ticket , die is geheel met iDeal betaald dus hiervan krijgt u terug 46 euro.

Dus.....KLM verrekent een waardebon (want dat is het) op één van de twee tickets zodat ik hierop minder terugkrijg?
Dat is raar want dat vermeldt KLM namelijk nergens. Had ik beide tickets met pin of creditcard betaald dat had ik 11 euro méér teruggekregen.
Dat is discriminatie van waardebonbetalers. Tja meneer, dat is de policy bij KLM. Maar niemand die enig begrip heeft en het netjes oplost. Nee voor 11 euro neemt KLM voor lief dat je ze verkettert.
Nou, het Flying Blue lidmaatschap is inmiddels opgezegd en die punten kunnen ze ergens stoppen...u weet wel. NOOIT meer KLM!

alsnog 11 euro uitkeren, het s nu een principekwestie.

Ook een klacht indienen over KLM?