Klacht KLM: Teleurstellende ervaring met KLM bij het maken van een on-line boeking

Aatjepee

L.S.,
Het betreft het verhogen van de ticketprijs TIJDENS het maken van de online boeking. Aan het einde van het traject was ik 30% duurder uit.
Het betreft een boeking Amsterdam-Ajaccio v.v. (boeking LXAM8I)
Ik zoek vluchten uit: prijs bijna € 300,-; ik vul persoonsgegevens, koop een koffer bij,(nu rond € 320,-) en ik ga door naar betalen. Dan popt er een mededeling op: "uw ticket is € 65,- duurder geworden". Na ampel beraad met mezelf besluit ik dat dan maar te accepteren. Ik voer mijn creditkaart gegevens in, er volgt een foutmelding en ik word uit de website van KLM gegooid.
Ik besluit opnieuw te beginnen. Het ticket kost inmiddels € 420,-. Dat is de prijs die ik uiteindelijk heb betaald.
Ik heb over deze manier van klanten behandelen geklaagd bij de klantenservice van KLM. De reactie: het boekingsproces bestaat uit 2 delen. Zodra iemand gaat betalen wordt opnieuw de prijs gecheckt en dan kan hij hoger worden. (Waarschijnlijk nooit lager! AtB). Ik reis aardig wat, zoveel mogelijk KLM en dit is me nog niet eerder overkomen.
Mijn juridische gevoel zegt dat dit niet kan. Als ik bij een webshop een jurkje koop van € 200,- en het wordt thuis bezorgd met een rekening van € 260,- zou ik dat ook onaanvaardbaar vinden.

Door dit proces voel ik me onheus bejegend, KLM onwaardig.
Anna ten Berge-Smits

Ik wil graag dat KLM daadwerkelijk hiermee iets doet. Niet voor mij alleen, maar voor alle mensen die met mij een gelijksoortige ervaring hebben. Dit is niet goed voor het vertrouwen.
Persoonlijk hoef ik er niets voor te hebben, maar een geste zou op zijn plaats zijn!

Ook een klacht indienen over KLM?