Klacht KLM: Teruggave duurt te lang

Klachtnummer
# 492013
Gebruiker
Harley#1962
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na annulering groepsreis 8 mei 2020 verzocht om terugbetaling van de aanbetaling. Op 3 november, na tientallen mails nog steeds geen terugbetaling!

De oplossing

Aanbetaling z.s.m. overmaken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen