Klacht KLM: Terughalen van bagage duurt heel lang en communicatie naar klant is enorm slecht.

Klachtnummer
# 596259
Gebruiker
KLM#klantenservice#terughalen bagage
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben inmiddels al 3 weken in afwachting van een bericht van KLM wanneer ze mijn bagage, waarvan ze bevestigd hebben dat deze is achtergebleven op de luchthaven in Dublin, mee terug naar Nederland gaan nemen op een van hun dagelijkse vluchten op deze bestemming. De klantenservice van KLM is nagenoeg onbereikbaar per telefoon, kan mij via chat geen concrete info geven over te verwachten tijdslijnen en komt toezeggingen om hier bij mij op terug te komen niet na. Ook op de formele klacht die ik inmiddels heb ingediend komt geen reactie.

Gewenste oplossing

Zorgen dat mijn bagage zo snel mogelijk terug komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen