Klacht KLM: Tik fout

Fuzzy

Ik had afgelopen donderdag 11 april 3 tickets geboekt via e-bookers voor vluchten vanaf amsterdam naar Kuala Lumpur dan naar Perth, daaarna Bali, en dan terug naar Amsterdam via Singapore. Deze vluchten waren met KLM, Malaysian Air en Garuda. Op vrijdag middag, nadat ik thuis kwam van mijn werk, opende ik de bevestigingsmail van e-bookers en zag meteen dat de voornamen van een van de reizigers niet goed was. Maris ipv Maria (waarschijnlijk een tik fout). Ik heb toen klanten service gebeld van e-bookers en verteld wat er aan de hand was. Zij zouden dit doorgeven aan de verschillende vlieg maatschappijen. Maandag kreeg ik een mail van e-bookers met de opdracht zo spoedig mogelijk 75euro aan hun over te boeken anders zou mijn ticket niet gewijzigd worden waardoor deze niet gebruikt kon worden en een ik een nieuwe ticket zou moeten kopen. Ik had 1301euro per ticket al betaald. Na telefonisch contact met e-bookers was het duidelijk dat KLM de 75 eiste.

kosteloos verandering van tik fout en dat dit goed in de wet geregeld is.

Ook een klacht indienen over KLM?