Klacht KLM: vermissing koffer

Klachtnummer
# 317910
Gebruiker
ikk3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 aug 2018 naar toronto gevlogen. Eenmaal aangekomen was mijn koffer niet meegekomen. Ter plekke een pir form ingevuld en ondertussen veelvuldig contact gezocht met klm en diens dochter bedrijven. Maar er word naar mijn mening niets gedaan of ik krijg een standaard antwoord op mijn vragen. Onderhand is het 14 aug en ik heb npg geen zinnig woord gehoord over waar mijn koffer is laat staan wanneer ik hem terug krijg. Na 5 dagen een inventory form ingevuld deze moet nog steeds verwerkt worden.

De oplossing

Dat ik zsm mijn koffer met inhoud die ik eigenlijk dag 1 al nodig had om medische redenen terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?