Klacht KLM: Verzoek om teruggave ticket na 3 maanden niet gerealiseerd.

Klachtnummer
# 477730
Gebruiker
Rik1511
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 dagen na is het 3 maanden geleden dat ik mijn verzoek om teruggave heb ingediend ( met bevestiging per email). Tot op heden nul reactie. Aan de telefoon 30 minuten gewacht zonder dat er contact tot stand komt. Onbereikbaar

De oplossing

Teruggave van de toegezegde ticketprijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen