Klacht KLM: vlucht door maatschappij geannuleerd, geen geld terug.

Klachtnummer
# 457439
Gebruiker
Zyl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vlucht (terugreis van vakantie in zuidafrika) werd door KLM geannulleerd 5 dagen voor vertrek (rond 20 maart 2020). Er stond geen verklaring bij en er werd ook geen andere vlucht aangeboden. zelf hebben we dan wel een nieuwe vlucht geboekt met air france en zijn veilig thuis aangekomen. er gold geen negatief reisadvies. sindsdien proberen we ons geld terug te claimen van KLM, maar we krijgen geen gehoor. nog niet eens een reply of we recht hebben op een voucher, gewoon niets. we hebben 2000euro meerkosten moeten maken en weten dus niet of we het geld terug zullen krijgen.

De oplossing

we willen ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?