Klacht KLM: Vlucht geannuleerd door KLM. Geld teruggevraagd maar hiervan geen bevestiging zoals toegezegd.

Klachtnummer
# 462335
Gebruiker
H. Kerkhof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLM is onbereikbaar voor informatie over voucher of geld teruggave

De oplossing

Ik wil per Email bevestiging van mijn restitutie aanvraag van mijn ticket en wel zo spoedig mogelijk ! Geld teruggave en voucher uitgifte duren veel te lang.Dit moet binnen 7 dagen volgens EU regels !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen