Klacht KLM: Vlucht is geannuleerd in april, KLM doet niks

Klachtnummer
# 457884
Gebruiker
ER Brouwer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gebrek aan service bij boeken vlucht

De oplossing

Ik wil dat mijn tickets voor de gewenste data worden omgeboekt, voordat deze stoelen weg zijn. Het geld is al betaald, het ligt bij KLM.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen