Klacht KLM: Voucher voor extra's bij vlucht van 6 mei 2020 hebben een aanvangdatum van 26 juni 2019

loggerh!

Ik heb 6 voucher ontvangen een extra opties voor vlucht VKKF76 van 6 mei 2020. De aanvragen hebben in juni en juli 2019 plaatsgevonden voor de vlucht van 6 mei 2020. Nu krijg ik voucher met een start datum van 26 juni en 27 juli 2019. Als deze vouchers maar een jaar geldig heb ik een probleem om deze in te wisselen bij bespreken van een vlucht in augustus of september voor volgens jaar mei (2021). Door de voucher datum te hanteren van aanvraag moet het mogelijk zijn deze ook te gebruiken bij het opnieuw boeken van een zelfde vlucht in 2021. Ik ga anders voor teruggave van de betaalde kosten zodat ik bij het boeken van een nieuwe vlucht bij reisorganisaties de zelfde extra's kan aanvragen. Van reisorganisatie heb ik wel een voucher ontvangen die geldig is van 5-7-2020 t/m 5-7-2021.

Vouchers datum verlenen naar de vocher datum (5-7-2020/5-7-2021) van reisorganisatie of anders gewoon de vouchers geldig maken en totale bedrag terugstorten.

Ook een klacht indienen over KLM?