Klacht KLM: Weigeren teruggave luchthavenbelasting bij annulering/omboeken vlucht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134612
Gebruiker
At
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Samen met partner vorig jaar retourvlucht geboekt amsterdam - Santiago de Chili , vanwege werk partner moest onze vlucht worden gewijzigd ,een nieuwe vlucht worden geboekt en moesten we de orginele vlucht cancellen. Hiervoor overleg gehad met Klm, er was geen enkele vergoeding mogelijk van de gecancelde vlucht.
Naar ons nu blijkt is dit onjuiste informatie geweest, er dient altijd een deel van de luchthavenbelasting terugbetaald te worden . De klm heeft ons onjuist geinformeerd en had ons dit terug moeten betalen.
Hierover klachtenformulier ingevuld bij klm en we zijn doorverwezen naar verzoek teruggave formulier vergoedingen . Uitslag is dat we niet in aanmerking komen omdat het een boeking van ouder dan 1 jaar betreft.
We zijn t hiermee oneens, klm had ons destijds onjuist/ niet geinformeerd ver de regels voor teruggave en terug moeten betalen.



De oplossing

Teruggave deel luchthavenbelasting


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    At
    Datum
    Na heel veel moeite, mails en tlefoontjs, 28 euro pp teruggekregen in de vorm van een tegoedbon.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
At
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen