Klacht KLM: Weigeren teruggave luchthavenbelasting bij annulering/omboeken vlucht

At

Samen met partner vorig jaar retourvlucht geboekt amsterdam - Santiago de Chili , vanwege werk partner moest onze vlucht worden gewijzigd ,een nieuwe vlucht worden geboekt en moesten we de orginele vlucht cancellen. Hiervoor overleg gehad met Klm, er was geen enkele vergoeding mogelijk van de gecancelde vlucht.
Naar ons nu blijkt is dit onjuiste informatie geweest, er dient altijd een deel van de luchthavenbelasting terugbetaald te worden . De klm heeft ons onjuist geinformeerd en had ons dit terug moeten betalen.
Hierover klachtenformulier ingevuld bij klm en we zijn doorverwezen naar verzoek teruggave formulier vergoedingen . Uitslag is dat we niet in aanmerking komen omdat het een boeking van ouder dan 1 jaar betreft.
We zijn t hiermee oneens, klm had ons destijds onjuist/ niet geinformeerd ver de regels voor teruggave en terug moeten betalen.

Teruggave deel luchthavenbelasting

At
    Na heel veel moeite, mails en tlefoontjs, 28 euro pp teruggekregen in de vorm van een tegoedbon.

At

Ook een klacht indienen over KLM?